Szolgáltatásaink színvonalának javítására cookie-kat használunk. Kérjük engedélyezze a cookie-k használatát honlapunkon.Olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozatunkat cookie-kkal kapcsolatos további információkért. Elfogadom
Termékek Menü

Szerviz, garancia

Szakszerviz, garancia, jótállás

 
A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük.
   
1. A jótállási jegyről
1.1 Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel és / vagy az eredeti számla egyik példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg.
1.2 Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
1.3 A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
   
2. A jótállási felelősséget kizáró feltételekről
2.1 Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
2.2 Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
2.3 A Linde Gáz Magyarország Zrt. által meghatározott szervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
2.4 Természetes elhasználódás.
   
3. A jótállási és javítási határidőről
3.1 A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik.
3.2 A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés okozta.
3.3 A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.
3.4 A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
   
4. A javításról
4.1 A javításhoz csak új alkatrész használható fel.
4.2 A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
4.3 Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
4.4 Javításhoz általában a komplett eszközt kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.).
   
5. A javítás helyéről
5.1 A jótállási (és szavatossági) igény cégünknél Linde Gáz Magyarország Zrt. 1097 Budapest, Illatos út 9-11. szám alatt érvényesíthető nyitvatartási időben, hétfőtől-péntekig 8-16 óráig.
Telefon: +1 347 47 47 vagy +36 20/923 2137 telefonszámon, vagy
info@hegesztesieszkoz.hu
5.2 A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodnia.
5.3 A hegesztesieszkoz.hu postai csomagokat, technikai okokból, sajnos nem tud fogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben valamely futárszolgálattal, vagy az irodánkkal történt előzetes egyeztetés után, az MPL futárszolgálattal szállíttassa vissza.
   
6. Jótálláson és szavatosságon alapuló vásárlói jogokról
6.1 Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét.
6.2 A vásárló a termék díjmentes javítását kérheti.
6.3 Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat kérheti vissza.