Szolgáltatásaink színvonalának javítására cookie-kat használunk. Kérjük engedélyezze a cookie-k használatát honlapunkon.Olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozatunkat cookie-kkal kapcsolatos további információkért. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

 

  1. Első vásárlás
  2. Regisztráció
  3. Keresés
  4. Kosár
  5. Vásárlás
  6. Rendelés lemondása, elállási jog
  7. Fizetési feltételek
  8. Szállítási határidők
  9. Garantált 4 napos házhoz szállítás
10. Átvételi módok, szállítási költségek
11. Hírlevél
12. Ügyfélszolgálat
13. A leggyakrabban feltett kérdések (GYIK)

1. Első vásárlás
  Első vásárlása nálunk gyors és egyszerű, nincs szükség előzetes regisztrációra,
ez ugyanis az első vásárláskor automatikusan lezajlik:
    1. Tegye a kosarába a kiválasztott tételeket 
    2. Nyomja meg a FIZETÉS gombot  
    3. Adja meg a kért adatokat  
    4. Klikkeljen a linkre az Önnek küldött levelünkben  
    5. Vegye át a rendelését!  
Kellemes első vásárlást kívánunk!
   
2. Regisztráció
  Kérjük, töltse ki a regisztrációs mezőket, válasszon felhasználónevet és jelszót!

Fontos! A regisztráció megerősítéséhez kattintson az Önnek küldött e-mailben található linkre!
Adatait bizalmasan kezeljük. A későbbiekben felhasználóneve kivételével a Beállítások 
menüpontban módosíthatja adatait.
   
3. Keresés
  Amennyiben bármilyen eszközt keres, a keresőmezőbe írja be az eszköz megnevezését,
teljes formájában vagy csak részletében. A keresőfunkció gyártó alapján is keres.
   
4. Kosár
  A kiválasztott tételeket a megvásárláshoz kosárba kell tenni. Ez nem kötelezi Önt vásárlásra,
amennyiben meggondolta magát, a "kosár ürítése" gombra kattintva veheti ki kosarából
a tételeket. A termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg meg nem vásárolja, vagy 
vissza nem teszi őket.
   
5. Vásárlás
  Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a "fizetés" gombra.
Házhoz szállítás esetén töltse ki, ill. ellenőrizze a szállítási címet. Amennyiben számlát
kér, azt is itt kell jeleznie. Rendszerünk a korábban megadott adatokat kínálja fel automatikusan.
Az utolsó lapon összegezzük az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget,
a szállítás várható határidejét, valamint az átvételi és fizetési módot. A "megrendelem" gombbal
küldi el rendelését. 

A csomagban minden esetben az Ön által megadott adatokkal számlát küldünk, melyen
tételesen szerepelnek a rendelt termékek.
Egy rendelésen belül nem tudunk számlát megbontani! Ha bizonyos tételekről külön számlát kér,
ezeket a termékeket külön kell megrendelnie.
Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld.
   
6. Rendelés lemondása, elállás joga
  Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük irodánknál
jelezze. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat
a vásárlástól az átvételtől számított 8 munkanapon belül. A sértetlen (külső sérelmi
nyomoktól, használattól mentes, bontatlan eredeti csomagolásban) terméket a számlával
vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Linde Gáz Magyarország Zrt. 
címére (1097 Budapest, Illatos út 9-11.) és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a
visszaküldött termék(ek) vételárát. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan
csomagolásban, gyűrődés-, karc- és sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni,
nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt
cégünk díjmentesen kicseréli. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől
számított 8 napon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez kell fordulni.
   
7. Fizetési feltételek
  Oldalainkon leadott rendelések készpénzben az áru átvételekor fizetendőek.
   
8. Szállítási határidő
  A raktárunkban levő termékek szállítási határideje 4 munkanap.

Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes tételek, eszközök beszerzése tovább tarthat, ekkor a megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk a Megrendelőnek, melyben tájékoztatjuk a termékek szállítási idejéről.
Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékeket egyszerre, egy csomagban küldjük.
   
9. Garantált 4 napos házhoz szállítás!
  Raktáron lévő eszközökre 4 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelésüket munkanapokon
14 óráig leadják. A 4 napos szállítási határidőt e-mailben vagy telefonon igazoljuk vissza.

Amennyiben a 4 napos határidővel rendelhető eszközökből a megrendelni kívánt mennyiség több, mint a rendelkezésre álló raktárkészlet, akkor a vállalt szállítási határidő 6-8 nap napra módosul, melyről tájékoztatjuk a megrendelőt.
   
10. Átvételi módok, szállítási költség
  Házhoz szállítás Magyarországon:
A belföldi csomagokat az MPL Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére kérje a szállítást).

 

Szállítási árak*

Szállítási árak (Áfával)

0-5 kg csomag esetén

1500

5,1-10 kg csomag esetén

1680

10,1-15 kg csomag esetén

1920

15,1-20 kg csomag esetén

1980

20,1-25 kg csomag esetén

2100

25,1 -30kg csomag esetén

2280

50 000 Ft értékű megrendelés esetén

DÍJTALAN

* Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

 
   
11. Hírlevél
  Akcióinkról, újdonságainkról, híreinkről hírlevelünkben tájékoztatjuk.
   
12. Ügyfélszolgálat
  Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon
8.00-16.00 óra között a +1 347 47 47 vagy +36 20/482 6546 telefonszámon, vagy info@hegesztesieszkoz.hu e-mail címen.
   
13. A leggyakrabban feltett kérdések (GYIK)
  Mit tegyek, ha...

Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni?
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!

 

E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!

 

Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat?
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!

 

Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail?
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!

 

Hiányzik a link a regisztrációs e-mailből?
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!

 

Bejelentkezés után kosaramban eszközöket, egyéb termékeket találok?
Előző látogatása alkalmával tette bele azokat, az újbóli bejelentkezése során rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.

 

Nem tudom határidőn belül átvenni a rendelésemet?
Szíveskedjen kollégáinkkal az átvevőhelyen mihamarabb egyeztetni!

 

Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?
Keresse ügyfélszolgálatunkat!

 

Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?
Keresse ügyfélszolgálatunkat!

 

Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem?
A beállítások menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követően.